Rådgivning för företag och offentlig sektor på Dala Energi
Hoppa till innehåll

Rådgivning för företag och offentlig sektor

Vi förstår era behov och vi finns här för att stödja er med personlig service och expertkunskap inom företagsfrågor och offentlig sektor.

Vi finns här för er

När er verksamhet är i behov av smidiga lösningar i elnätet och fibernätet finns våra företagsrådgivare här för att hjälpa er. Med stor erfarenhet inom både den privata och den offentliga sektorn hittar de smidiga lösningar, anpassade för just er verksamhet.

Intresset och arbetet till klimatvänliga alternativ ökar och vi informerar er gärna kring frågor om batterilager, solcellsparker och elbilsladdning

Är ni anslutna till plattformen Cesar kan ni lämna förfrågan på fibernät direkt där, annars är ni varmt välkomna att kontakta våra rådgivare.

Rådgivning

Företag

För företagare i våra områden Gagnef, Leksand, Rättvik och Säter, erbjuder vi tjänster i elnätet.

Önskar ni assistans med nyanslutning eller har frågor om serviceavtal i elnätet är ni varmt välkomna att kontakta vår företagsrådgivare Mikael Eliz.

Mikael Eliz
Nyckelkundsansvarig, Företag
mikael.eliz@dalaenergi.se

Rådgivning

Offentlig sektor

För kommuner och offentlig sektor finns Dala Energi som en samarbetspartner i flertal tjänster i elnätet och fibernätet. Genom vårt delägandeskap i Norrsken och Stadsnätsportalen når vi hela Sverige med kapacitetstjänster och svartfiber.

Kontakta vår rådgivare Per Thiger för att få rådgivning och hitta smidiga lösningar som passar era behov.

Per Thiger
Nyckelkundsansvarig, Offentlig sektor
per.thiger@dalaenergi.se

Kontakta oss för rådgivning

Fyll i formuläret här nedan så återkommer någon av våra rådgivare till er inom kort.

Tillsammans för bygdens bästa investering

Kontakta oss


Adress:
Dala Energi AB
Postadress: Box 254, 793 26 Leksand

Kundservice: 0247-738 00

Epost: info@dalaenergi.se

Chatta med oss

Vi har just nu x pågående störningar i elnätet.

Ring 0247-738 99 vid strömavbrott.

Vid driftstörningar arbetar vi med att åtgärda felet så snabbt som möjligt. Har du viktig information som kan hjälpa oss att hitta och åtgärda felet ber vi dig kontakta oss via telefon.

Eller gå till sidan för avbrott.