Dala Energi har blivit uppmärksammat i det senaste numret av branschtidningen Passion för Energi för vårt målmedvetna arbete med kundnöjdhet. I en intervju berättar Veronica Bergström, kommunikationsansvarig, och Sofia Liljeblad, chef för Kund & Affär, om hur vi på Dala Energi alltid sätter kunderna i fokus och aktivt arbetar för att förstå och möta deras behov.
Kundernas åsikter är avgörande för oss. Vi genomför regelbundet kundundersökningar för att få insikt i hur våra kunder upplever våra tjänster och för att säkerställa att vi ständigt förbättrar oss. Att ha branschens nöjdaste kunder är ett av våra centrala mål, och därför är kundundersökningarna en viktig del i vårt dagliga arbete.
Ett exempel på hur vi agerar utifrån kundernas feedback är den uppdatering av vår hemsida som genomfördes efter att undersökningarna visade att vissa kunder tyckte att den var svårnavigerad. Vi lyssnade på deras synpunkter, skapade en ny hemsida, och resultatet blev att vi återigen fick toppbetyg för vår digitala plattform.
I intervjun med Passion för Energi delar Veronica och Sofia med sig av fler exempel på hur vi använder kundernas feedback för att förbättra vår service och skapa lösningar som verkligen gör skillnad.
Vill du läsa mer om vårt arbete? Läs artikeln i sin helhet nedan, vi deltar på sidorna 13-15.
#Supportföretaget #PassionförEnergi.