Kundundersökning i Säters kommun – Dala Energi
Hoppa till innehåll

Kundundersökning i Säters kommun

  • 1 min read

Under hösten började Dala Energi rulla ut den nya generationens smarta elmätare. Inom några år ska samtliga 33 000 elnätskunders mätare vara utbytta, men först ut att få de nya elmätarna blev 500 kunder i ett pilotprojekt i Säters kommun.

Just nu genomför vi på Dala Energi en kundundersökning som handlar om de elmätarbyten vi gjort i området Säter. Under februari och mars månad kanske det är just du som blir uppringd för en intervju med frågor angående ditt mätarbyte.

Intervjun tar ca 5 minuter i anspråk och du är självfallet helt anonym. Vår samarbetspartner för marknadsundersökningar är Supportföretaget TMJ Group AB.

Att samla in information och upplevelser från kunder ger oss viktiga lärdomar som kommer att hjälpa oss inför det stora arbetet att byta ut resterande elmätare. Vi hoppas att du som bor i Säters kommun och deltagit i pilotprojektet vill delta, dina synpunkter är oerhört viktiga för oss.

Tillsammans för bygdens bästa investering

Kontakta oss


Adress:
Dala Energi AB
Postadress: Box 254, 793 26 Leksand

Kundservice: 0247-738 00

Epost: info@dalaenergi.se

Chatta med oss

Vi har just nu x pågående störningar i elnätet.

Ring 0247-738 99 vid strömavbrott.

Vid driftstörningar arbetar vi med att åtgärda felet så snabbt som möjligt. Har du viktig information som kan hjälpa oss att hitta och åtgärda felet ber vi dig kontakta oss via telefon.

Eller gå till sidan för avbrott.